Умови гарантії в інтернет-магазині Gumma

Надаємо оригінальний та сертифікований товар від провідних світових виробників, що дозволяє нашим клієнтам автоматично отримати гарантію на заводський шлюб від виробника на придбаний товар. Гарантія

Перед тим як встановлювати диск на автомобіль, необхідно приміряти один диск на маточину і переконається, що він підходить за параметрами і не заважає гальмівній системі та елементам підвіски, після чого можна встановлювати колесо на автомобіль.

Перш ніж одягати шину/диск, уважно перевірте типорозмір, а також відсутність видимих ​​пошкоджень та дефектів.

Гарантія від виробника поширюється у разі
  • Відомих візуальних дефектів при отриманні товару на складі транспортної компанії
  • При балансуванні та встановленні на диск (шина не балансується, при накачуванні створюються видимі дефекти)
  • Якщо дефект було виявлено після встановлення шини/диска незалежно від пробігу, проводиться незалежна експертиза Науково-дослідним інститутом УкрСЕПРО у м. Дніпро чи м. Біла Церква. У цьому випадку покупець сам передає шину на експертизу та несе всі витрати на її проведення. У разі підтвердження шлюбу заводом виробника проводиться заміна шини або повернення грошей
Не гарантійні випадки
  • Непрофесійний монтаж/демонтаж
  • Використання шин/дисків з підвищеним чи зниженим тиском
  • Перевищення вантажопідйомності
  • Перевищення допустимої швидкості
  • Не відповідність типорозміру шин заводським параметрам автомобіля

Розширена гарантія

Розширена гарантія – це додаткова перевага для споживачів шин, яка полягає в тому, що навіть при випадковому пошкодженні шини вона буде безкоштовно поміняна або відремонтована. Це означає що при виникненні рекламаційного випадку, (удари, проколи, шишки, здуття та інші необоротні наслідки, що тягнуть дефекти шинної конструкції), всі шини з такого роду дефектами обмінюються на абсолютно нові шини або ремонтуються, звертаємо увагу - без всяких доплат. Якщо ремонт здійснювався не в нашому Шинному Центрі, то Клієнту необхідно буде надати нашому менеджеру фото пошкодження для проведення експертної оцінки, та фото чеку ремонтної послуги (сума якого, не повинна бути штучно завищена).

Відповідно до умов Розширеної гарантії при виявленні в процесі експлуатації шини будь-якого ненавмисного пошкодження, ми зобов'язуємося зробити заміну (в разі не ремонтопридатності) або ремонт, одноразово, для кожної шини. Розширена гарантія поширюється на будь-які види дефектів, отримані при правильному використанні шини**, включаючи розриви і здуття боковини, за винятком негарантійних випадків*, в яких пошкодження носять навмисний характер або є наслідком помилок водіння (порізи від бордюрів, арматур та ін.). Також гарантія не поширюється на пошкодження, отримані внаслідок актів вандалізму з боку споживача або третіх осіб, а також на ушкодження, отримані в результаті неправильної експлуатації шини (наприклад, при недотриманні рекомендованого рівня тиску в шинах, їзді на спущеній шині, їзді на невірно підібраній або встановленій шині: занадто широкий/вузький диск, невідповідний машині індекс навантаження). У разі проколу Вам безкоштовно буде проведений ремонт шини. Розширена гарантія діє протягом одного року з моменту придбання шини при залишковій глибині протектора шини не менше 4 мм.

Приклади гарантійних випадків:

*Які ушкодження відносяться до негарантійний випадків? 

  • Навмисні пошкодження (акти вандалізму з боку споживача або третіх осіб);
  • Пошкодження, які трапилися під час експлуатації звичайних (не підсилених) шин на мікроавтобусі;
  • Пошкодження, які трапилися під час експлуатації на автомобілі шин такого типорозміру, який не відповідає типорозміру, рекомендованому виробником автомобіля;
  • Пошкодження, які трапилися під час експлуатації шин на автомобілі, вага якого не відповідає індексу навантаження шини;
  • Пошкодження, які трапилися в результаті екстреного гальмування або експлуатації автомобіля в екстремальному режимі: спорт, дрифтинг та ін. (Нерівномірний знос протектора по колу шин тощо).

**У чому полягають правила експлуатації шин?

Правила експлуатації шин полягають в дотриманні двох умов:

шини повинні експлуатуватися виключно відповідно до сезону (зимові – в період не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня, коли середньодобова температура знижується до +5 - +7 ° С незалежно від опадів; літні – в період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня, коли припиняються нічні заморозки, а середньодобова температура досягає показника щонайменше +8 - +10°С.). Також в шинах має підтримуватися тиск не нижче того, що визначений виробником автомобіля, на якому вони встановлені. 

В якому випадку виконується ремонт пошкодженої шини, а в якому – заміна?

Заміна пошкодженої шини здійснюється в тих випадках, коли ремонт шини становить загрозу її подальшої безпечної експлуатації, в разі ремонту - він безкоштовний, або компенсується сума ремонту (при наявності чека).

При виникненні гарантійного випадку, Вам необхідно відразу зв'язатися з менеджером магазину для узгодження умов заміни або ремонту. Транспортні послуги оплачує споживач. У разі якщо шини немає на складі або якщо дана модель вже знята з виробництва, магазин має право замінити шину на аналогічну (моделі однакового сегмента зі схожими характеристиками).
Гарантія поширюється тільки на легкові шини не комерційного застосування. Висота профіля понад 50 (50 включно)

Повернення та обмін

Згідно із Законом України про "Захист прав споживача" Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання. У цьому випадку витрати на повернення товару несе покупець.

Загальні умови
  • Ми даємо можливість обміняти товар, який не відповідає вашому замовленню, а саме:
  • марка шини/диска
  • ширина шини/диска
  • висота профілю шини
  • діаметр шини/диска
  • індекс навантаження шини
  • вам надіслали шини/диски з явними механічними пошкодженнями та візуальними дефектами
Процедура обміну/повернення
  1. Необхідно зв'язатися з менеджером і пояснити причини, з яких відбувається повернення.
  2. Зберегти товарний вигляд, комплектність товару (якщо відправляли певну кількість шин або дисків - повернення здійснюється у повній кількості, повернення частини комплекту здійснюється на розсуд магазину), упаковку.
  3. Ви надсилаєте товар (у повній комплектації, зберігши упаковку) поштовою службою за адресою, яку повідомить наш менеджер.
  4. При позитивному рішенні ми повертаємо вам гроші або відправляємо інший товар в еквівалентній вартості, який ви оберете.