Умови гарантії в інтернет-магазині Gumma

Надаємо оригінальний та сертифікований товар від провідних світових виробників, що дозволяє нашим клієнтам автоматично отримати гарантію на заводський шлюб від виробника на придбаний товар. Гарантія

Перед тим як встановлювати диск на автомобіль, необхідно приміряти один диск на маточину і переконається, що він підходить за параметрами і не заважає гальмівній системі та елементам підвіски, після чого можна встановлювати колесо на автомобіль.

Перш ніж одягати шину/диск, уважно перевірте типорозмір, а також відсутність видимих ​​пошкоджень та дефектів.

Гарантія від виробника поширюється у разі
  • Відомих візуальних дефектів при отриманні товару на складі транспортної компанії
  • При балансуванні та встановленні на диск (шина не балансується, при накачуванні створюються видимі дефекти)
  • Якщо дефект було виявлено після встановлення шини/диска незалежно від пробігу, проводиться незалежна експертиза Науково-дослідним інститутом УкрСЕПРО у м. Дніпро чи м. Біла Церква. У цьому випадку покупець сам передає шину на експертизу та несе всі витрати на її проведення. У разі підтвердження шлюбу заводом виробника проводиться заміна шини або повернення грошей
Не гарантійні випадки
  • Непрофесійний монтаж/демонтаж
  • Використання шин/дисків з підвищеним чи зниженим тиском
  • Перевищення вантажопідйомності
  • Перевищення допустимої швидкості
  • Не відповідність типорозміру шин заводським параметрам автомобіля
Повернення та обмін

Згідно із Законом України про "Захист прав споживача" Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання. У цьому випадку витрати на повернення товару несе покупець.

Загальні умови
  • Ми даємо можливість обміняти товар, який не відповідає вашому замовленню, а саме:
  • марка шини/диска
  • ширина шини/диска
  • висота профілю шини
  • діаметр шини/диска
  • індекс навантаження шини
  • вам надіслали шини/диски з явними механічними пошкодженнями та візуальними дефектами
Процедура обміну/повернення
  1. Необхідно зв'язатися з менеджером і пояснити причини, з яких відбувається повернення.
  2. Зберегти товарний вигляд, комплектність товару (якщо відправляли певну кількість шин або дисків - повернення здійснюється у повній кількості, повернення частини комплекту здійснюється на розсуд магазину), упаковку.
  3. Ви надсилаєте товар (у повній комплектації, зберігши упаковку) поштовою службою за адресою, яку повідомить наш менеджер.
  4. При позитивному рішенні ми повертаємо вам гроші або відправляємо інший товар в еквівалентній вартості, який ви оберете.